MENGEMBARA KE ALAM BARZAKH

Video CD Mengembara ke Alam Barzakh














Amaran..!!: Kanak-kanak di bawah umur perlu mendabat bimbingan orang tua atau pengasuh ketika menonton VCD ini.

Pengembaraan Ke Alam Barzakh Yang penuh membawa keinsafan.
Peristiwa di Alam Kubur atau di alam Barzakh , bermula apabila seseorang itu telah mati dan kemudian dimasukkan ke dalam kubur.
Dalam VCD ini menggambarkan pristiwa seorang hamba Allah yang ditanya oleh Malaikat Zabaniyah (Munkar dan Nakir) terhadap amalan yang dibuat selama di dunia. maka siksaan akan diterima bagi sang pendosa hingga datang hari kiamat. dan sebaliknya ketenangan dan kedamaian bagi hamba Allah yang sentiasa mengamalkan kebaikan.
dalam VCD ini juga diselipkan audio visual mengenai fakta kejadian seksa kubur yang berlaku di Rusia dan Oman, di Rusia terungkapnya suara alam kubur yang terakam secara tidak disengaja oleh super sensitif microphone milik beberapa saintis rusia yang sedang membuat kajian pergerakan lapisan bumi di kedalaman 14KM dengan suhu panas yang mencapai 11093' C. dan di Oman berlaku bukti nyata adanya seksa kubur yang Allah perlihatkan pada jenazah seorang pemuda yang baharu dikebumikan hanya dalam masa 3 jam dalam keadaan yang mengerikan dan kain kafan yang terkoyak dan hangus terbakar.


Code Product: VCD001
Price: Semenanjung: RM16.90, S/S: RM18.90